top of page

Základný recept na muffinky

Updated: May 21, 2021

Učme sa piecť spolu. Chcete sa zdokonaliť v pečení a zdobení tort? Naučiť sa základné recepty korpusov na torty, muffiny a rozlišné krémy, šľahačky, ganache na zdobenie? Ak áno, tak sa ste na správnom mieste, pretože vás touto cestou zoberiem ja.


Som samouk a rozhodla som sa naučiť piecť cez Youtube videá a podeliť sa s vami s mojou experienciou. Moje ultimátum je upiecť tortu Barbiu do konca roka. Zvládnem to?


Na mojej ceste som si pozrela veľmi veľa videí. Začala som s jednoduchým receptom na muffinky.


Na YouTube je veľmi veľa videí! Ja som ich pozrela veľmi veľa a našla som super video od CupcakeJemma: WHAT'S WRONG WITH MY CUPCAKES - Čo robím zle s mojimi muffinami. V tomto videu Jemma vysvetľuje všetko čo by ste mali vedieť o muffinach. Naučila som sa naozaj veľa z tohto videa a podelila som sa s vami v mojom videu napríklad ako veľmi je dôležité akej teploty je maslo pri miešaní cesta. Tak som sa rozhodla použiť Jemmin recept. (ďakujem Jemma).


Môj videorecept na záklaý recept na vanilkové muffiny si môžete pozrieť tu:

Na muffiny som potrebovala nájsť ľahký krém. Na YouTube je zase veľmi veľa videí ale ja som našla super krém zo Salka na ozdobovanie tort a muffiniek. Je veľa rozlišných krémov na torty: maslové, šľahačkové a určite vyskúšam aj tie, ale vidoe od Cupcake Savvy's Kitchen na krém z masla a Salka ma veľmi zaujal. Je to ľahký krém pre začiatočníkov, ľahko sa mieša, má super konzistenciu, farbivo sa premieša s týmto krémom super a konzistencia krému super sedi a nesteká po dekorácii.


Môj videorecept si môžete pozrieť tu:





Recent Posts

See All
bottom of page